محل تبلیغات شما
 ثبت تغییرات شرکت ها در اهواز همانند سایر نقاط کشور مستم برنامه ریزی است و شما باید با تنظیم و ارائه‌ی صورتجلسه‌ی متناسب با موضوع تغییرات و ارایه آن به مرجع ثبتی مراجعه کنید. در صورت درست و مشخص بودن صورتجلسه و رعایت کردن کلیه اصول و قواعد قانونی مرتبط با تغییرات شرکت و مطابقت موارد آن با پرونده ی اصلی، اداره ی کل شرکتها آگهی تغییرات ثبتی را صادر می‌کند که در رومه رسمی و محلی اطلاع رسانی خواهد شد.

در ادامه ضمن پرداختن به نحوه ی اعمال تغییرات در شرکت، به شرح مراحل ثبت تغییرات شرکت می پردازیم.

تغییرات شرکت به سه حالت تنظیم می شود

1. در مجمع عمومی عادی سالیانه  (بطور فوق العاده)
2. درمجمع عمومی فوق العاده.
3. در هیأت مدیره.
اکنون به صورت کوتاه هریک از این موارد را توضیح می‌دهیم.

شرح وظایف مجمع عمومی عادی سالیانه (بطور فوق العاده )بدین قرار است:
1-در قانون تجارت وظیفه‌ی مجمع عمومی عادی اینگونه بیان شده است که مجمع عمومی عادی وظیفه‌ی تعیین خط مشی شرکت و رسیدگی و اتخاذ تصمیم راجع به کلیه امور شرکت (غیر از آنچه که در صلاحیت مجمع عمومی موسس یا فوق العاده است)را برعهده دارد.
2-مجمع عمومی عادی همچنین وظیفه‌ی رسیدگی به ترامه و حساب سود و زیان سال مالی قبل و صورت دارایی و  در ادامه مطالبات و دیون شرکت و صورتحساب دوره عملکرد و سالانه شرکت را نیز بر عهده دارد.رسیدگی به این شرح وظایف نیز  پس از دریافت گزارش مدیران و بازرس یا بازرسان خواهد بود.
3-انتخاب مدیران و بازرس یا بازرسان شرکت که توسط دستور مستقیم این مجمع صورت می‌گیرد.
4- ترامه توسط مدیران مجمع عمومی عادی تصویب می‌شود و سود بین صاحبان سهام را نیز تقسیم خواهند کرد.
5-تعیین رومه کثیرالانتشاری که آگهی ها و اطلاعیه های شرکت تا مجمع عمومی عادی سال بعد در آن انتشار خواهد یافت.

 وظایف مجمع عمومی فوق العاده در مبحث تغییرشرکت

1-تغییر در مواد اساسنامه (نظیر تغییر در نام شرکت؛ تغییر در موضوع شرکت ؛ تغییر محل شرکت)
2-افزایش یا کاهش سرمایه
3-تغییر در عده مدیران و مدت زمان خدمت مدیران و تعیین بازرسان
4-اجازه صدور اوراق قرضه برای ادامه‌ی کار شرکت
5-ایجاد سهام ممتازه
6-انحلال شرکت

مدارک لازم جهت ثبت تغییرات شرکت:

اگر خواهان تغییر شرکت هستید، باید مدارک خود را در طی یک پرونده آماده کنید. این پرونده بدین شرح خواهد بود.

1.         کپی برابر اصل مدارک شناسایی تمام شرکای جدید.

2.          لیست شرکای شرکت با میزان سهام آنها.

3.         اصل مدارک شناسایی افرادی که خارج می شوند و حضور اشخاص خروجی در دفاتر اداره ثبت شرکتها جهت امضاء.

4.         کپی رومه که باید در آن آخرین تغییرات شرکت و هیأت مدیره درج شود.

5.         کپی اساسنامه شرکت.

6.         حضور تمامی شرکا و مدیر در صورت انحلال شرکت.

مراحل ثبت تغییرات شرکت در چند مرحله است:
1- صورتجلسه تنظیم  شده و شرکا در زیر تمام اوراق امضا بزنند.
2- متقاضیان باید با مراجعه به سامانه ی اداره ی ثبت شرکت ها به نشانی http://irsherkat.ssaa.ir نسبت به پر کردن فرم اقدام کنند.
3- مدارک مورد نظر باید در سامانه بارگذاری شده و اطلاعات خواسته شده درج شود.
4- مدارک از طریق پست به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد.
5- به اداره ثبت شرکت ها مراجعه  شود و هزینه های قانونی مقرر جهت اخذ آگهی تغییرات پرداخت شود.
6- هزینه رومه رسمی پرداخت شود.
7 - در پایان یک آگهی مبنی بر ثبت تغییرات صادر می‌شود.

.شرکت های بدون فعالیت

نقض حقوق مربوط به اختراع

قانون الحاق ایران به اتحادیه پاریس (جهت حمایت از مالکیت صنعتی)

شرکت ,تغییرات ,عمومی ,مجمع ,ثبت ,عادی ,مجمع عمومی ,عمومی عادی ,تغییرات شرکت ,ثبت تغییرات ,فوق العاده

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

critenpoba کلنیک تیروئید دکتر امینی فوق تخصص بیماریهای غدد و تیروئید cticapexce Robert's game نمایندگی فروش سانترال پاناسونیک panasonic jaziremajnon Heather's receptions مشاغل اصفهان Michael's site tiopleasacel